Medewerkers

<< terug

Sarah Lübeck

Compounding Knowledge Assistant

 

Na het halen van mijn diploma apothekersassistente in 1999 ben ik aan de slag gegaan bij een bereidingsapotheek. In 2009 ben ik bij Pharmaline in dienst gekomen voor een kantoorfunctie, omdat ik toe was aan een nieuwe uitdaging. Het was in de beginfase van het bedrijf want in september 2009 is Pharmaline gestart met het leveren van de eerste ad hoc bereidingen. Kwaliteit staat voorop en om de aanvragen te stroomlijnen, is de afdeling Customer Service (voorheen afdeling Triage) ontstaan voor het sorteren en beoordelen van bereidingsaanvragen. Klanten worden te woord gestaan door ons team van apothekers, apothekersassistenten en salesmedewerkers.

Door de groei van Pharmaline kreeg ik mogelijkheden om mijzelf te ontwikkelen. Na het volgen van trainingen en interne coaching heb ik een paar jaar gefungeerd als Teamleider Triage. In deze periode heb ik erg veel geleerd, niet alleen hoe je een team aanstuurt maar ook op persoonlijk vlak, wat je kwaliteiten zijn en hoe je die het beste kan benutten. Doordat het bedrijf continue bezig is met verbeteringen ontstond een nieuwe functie, Compounding Knowlegde Assistant. In deze rol ondersteun ik apothekers bij kwaliteit gerelateerde zaken. Ik help bijvoorbeeld bij het opstellen en onderhouden van de productdossiers, procesvalidatie, coördineren van klachten, CAPA’s en changes om de processen te verbeteren. Met veel plezier ben ik aan deze nieuwe uitdaging begonnen sinds mei 2019!

 

Wat maakt het werken bij Pharmaline nou zo prettig? Dat is voor mij dat er in de medewerkers wordt geïnvesteerd zodat zij zich kunnen ontplooien. Er wordt hard gewerkt en er zijn telkens weer nieuwe ontwikkelingen, hierdoor heb je zeker een uitdagende baan. De sfeer onderling is goed: collega’s staan open voor feedback en zijn prettig in omgang.