Medewerkers

<< terug

Miranda Zwijnenberg

Customer Service Support

 

Ik ben sinds 2010 werkzaam bij Pharmaline, waar ik ben begonnen te werken op de bereidingsafdeling. Een tijd heb ik dit gecombineerd met het werken op de Customer Service afdeling en omdat hier mijn hart ligt heb ik uiteindelijk in 2012 definitief voor deze afdeling gekozen.  

Mijn werkzaamheden bestaan onder meer uit het beoordelen van aanvragen voor ad hoc bereidingen op rationaliteit en technische haalbaarheid, het verwerken van voorraadorders en samen met mijn collega’s ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Door mijn eerdere werkzaamheden op de bereidingsafdeling heb ik goed inzicht gekregen in wat er met een aanvraag gebeurt zodra ik deze heb verwerkt. Hierdoor kan ik de klanten een duidelijk beeld geven van hoe wij werken. Verder help ik bij logistieke issues om ervoor te zorgen dat de medicatie tijdig bij de apotheek en dus bij de patiënt is. Door deze diversiteit is iedere dag anders.   

Ik werk in een hecht team en wij vullen elkaar aan waar nodig. Hierdoor maken gebruik van alle kwaliteiten die ons team heeft. Het geeft mij energie als ik die ene patiënt in Nederland zo goed als mogelijk kan helpen. De beste service verlenen is waar ik voor sta.